Monday, September 16, 2013

بحبك انا كتير ... نهى هيكل



حنين جوايا ليك بيشكي بيبكي
 وشوق جوايا ليك بيصرخ
محتاجلك
 منك قربنى
ارحم قلبي ده عليك دايما بيس
ألني
مشتاق اوي نفسه لحضنك تاخده
بين احضان ايديك مشتاق يلاقي نفسه

عطشان اوي لحضنك
 محتاج يروي منك عطشه
نفسي ادام عينيك الاقي نفسي واقفه
واخطف نظره أو حتى اتنين
 ده
 انا حاتجنن علي لونهم
سحر غريب
 شفته في عينيك لما عينيا جات في عينيك
حسيت
 فيهم بحب غريب
شوق يسحر
ياخد
 العين ويا الروح
والقلب ليهم يدق
ويعشقهم
حتي النظره منك لقيتها بتقتل
عشقتها و عشقتك
بتوحشني
و شوقي ليها
كل يوم بيزيد
والاقي روحي
دايما رايحه ليك
حبك
ده بجد غريب
حاله ليها سحر رهيب عشق تقول
لا.... ده
 اكتر من كده بكتير
حبيت حالة الحب اللى معاك باعيشها
نفسي معاك كل لحظه
اعيشها
ولا عنى دقيقه تغيب
دانا عشقت النظره منك
وليها بقيت اشتاق كل يوم
يا حبيبى اكتر

نهي

No comments:

Post a Comment