Monday, July 22, 2013

زيك ما قبلتش فى الدنيا ديا ... نهى هيكل


زيك ما قبلتش فى الدنيا ديا
وقعت فيك من كلمه
لا بنظره ولا حتى بلمسه
ده كفايه عليا ان قلبك بقى ليا
اخترت قلبى يكون
ليك
 ده انا اسعد
واحده فى الدنيا ديا
خطفت قلبى مره واحده
ولقيت روحى فيك دايبه
لا سالت نفسى ليه انا ليك
سلمت قلبى
و
لا حتى فكرت
مين تكون انت
قلبى دليلى اخدنى ليك
وانا مغمضه عينيا
حلفت ما يكون قلبى
لحد الا ليك انت
ده انت اللى شبكت القلب
من غير حتى ما احس
وبقيت اسعد واحده فى الدنيا ديا
سيبت نفسى بين ايديك
ولقيت روحى راحت ليك
واطمنت وارتحت ليك
حبيتك من قلبى يا ابن الايه
عملت فيا ايه
 قوللى
ده انا مش عارفه انا مين
قوللى بجد
 ده انا
تعبت من التفكير
لخبط حالى خلتنى مش عارفه مالى
من يوم ما قلبى وقع فيك
عاجبك يعنى كده
اللى انا فيه
حبك ده بجد عجيب
سحر ده ولا ايه
عايزه اعرف حبك ده ايه
حالى بقى مش حالى
لكن عاجبنى ومرتاح بالى
وده اجمل ما فى حبك
خلانى اتولدت من جديد

نهى هيكل

No comments:

Post a Comment