Thursday, September 19, 2013

طال غيابك عليا ... نهي هيكل

طال غيابك عليا 
اوعي تكون نستني
 ازعل اوي منك 
مش كفايه بعدك عني 
ولا حتي بتكلمني
 مشتاقه اسمع صوتك ده كتير كده اوي عليا 
مش قادره بجد خلاص اتحمل
حزينه بقالي كتير عايزه اقابلك
ده عذاب ده نار
 نار بعدك بتحرق فيا
 قولي لامتي حافضل اتحمل
 انا بجد تعبت محتاجه اخدك في حضني 
وتضمني ليك وتحس بشوقي ليك
 عينيا لعينيك مشتاقين
 واحشتني نظرة عينيك 
ولونهم اللي يجنن
 ده لونهم سحرني خلاني رحت لدنيا تانيه
 دوبت انا فيهم دوب و شوقي ليهم حيجنني 
يا غلبي ياانا منك
 والله قلبي نفسه في حضنك تاخده
 وبحبك وحنانك يتدفي
ده حضنك لقيت فيه دفا الدنيا كله 
حنان وامان وحب دافي 
وشوق كنت محتاجه ليهم من زمان
 قربني منك بلاش تبعدني كتير عنك 
ده انا والله بحبك
 وبادوب فيك وباعشق كل حاجه فيك
 نفسي اكونلك دنيا تتمني تسكنها 
وتلاقي فيها راحتك و وراحة قلبك 
تحس فيها بالامان وراحة البال
 ده عشقي ليك مالوش حدود
 ده عدي حتي كل البحور

No comments:

Post a Comment